Monday, December 21, 2009

Example

8 comments:

Fucked Up Forlag said...

Don't wake the tiger.

Bernhard said...

Wake up!

Bruno Angelface said...

Here kitty! Let's skip this zoo!

Fucked Up Forlag said...

Mine to læsere! Currently reading this one.

Bruno Angelface said...

Tigre som leser om tigre. Jeg vet bare ikke. Får litt Yann Martel-vibes. Men jeg leser den uansett. Fordi jeg vet å stole på kritikere.

Susanne said...

Good luck to you!!! Blake har jo den bedste tiger, iøvrigt.

Bruno Angelface said...

Den aller beste tyger. Rimelig enig. Selv om Rudyard Kipling ikke er helt på jordet heller.

Var og så tigeren i Berlin like rundt foringstid, den var ikke helt happy. Tigre i bur fungerer ikke.

mrtn said...

Jeg merker at jeg i pinlig grad er sucker for bilder av søte, sovende katter, selv morderpuser som den der. Tigere maler forresten ikke. De har ikke det organet i halsen som skal til. Men de lager en brummende knurrelyd, lar jeg meg fortelle.

Men ja, Blake har den beste tiger.