Thursday, November 18, 2010

Who or what is really alive today? --------------- her.

2 comments:

Susanne said...

Jeg ved ikke om mit oplæg udmønter sig i noget videre, og jeg er virkelig ked af at jeg måtte gå fra den afsluttende debat, ledet af Lilian Munk Rösing. Det føles som en abort, men jeg måtte desværre nå et fly. Mine sidste ord var disse, et tyveri fra Tommy Olssons patosfyldte støtteerklæring til Lars Vilks som stod på tryk i Morgenbladet a lil' while ago:

Så, for vårt felles beste, og da mener jeg virkelig det felles beste, reiser jeg meg denne dagen opp fra pulten min og sier med klar og tydelig stemme:
– Jeg er Das Beckwerk. Og det er du òg. Og du.

Susanne said...

Thanx, Arne. Jeg linker lige. Arne + venners rapport fra København her. Der kommer muligvis en bog udaf seminariet ... vi får se.