Tuesday, November 22, 2016



Jeg så tilfældigvis hiphopshowet State of Shock 702 i Venice Beach sidste år. Sandelig så jeg dem igen på Las Vegas Strip igår. Denne gang hev de mig ind i showet, og jeg spillede rollen som white girl i det stunt hvor publikum lines op (white girl, Asian girl, black girl og rich white dude), jokes tungt med og danner baggrund for en antiracistisk tale, hvorefter crewet springer over os. Det var Michael som hev mig ind i showet. Nogle timer senere stod jeg og betragtede en menu udenfor en mexicansk restaurant i Caesars Palace. Derinde sad Michael, han så mig og vinkede. Jeg bestilte mad, og vi snakkede. State of Shock har eksisteret med varierende crews siden 70'erne og optrådte oprindeligt i Washington Square Park. Billedet er fra nettet, Michael til højre. Her er mine billeder fra Las Vegas.