Saturday, September 15, 2018

Jeg skal lave nogle sjove ting snart i København og Oslo. I begyndelsen af oktober foregår HÖST Nordisk Litteraturfestival på Johan Borups Højskole. Audun og jeg traf netop 90 elever på tur i Berlin. Vi præsenterede Vagant, og forstander Bjørn Bredal endte vist med at gå rundt med seneste Dante-nummer på hovedet resten af dagen. Ugen efter er jeg i Oslo og skal tale om maskulinitet og følelser: Electric White Boy Blues, bare for at være helt klar på hvem dette handler om. Classic Album Sundays udvider med et nyt koncept; foredrag med musikeksempler med fokus på sangtekster. Dagen efter skal jeg forhåbentlig lave noget morsomt på Kunstnernes Hus Kino. Hvis du sidder i Oslo og lurer på om du skal invitere mig til noget kunne det fx være i dagene efter 12. oktober. Nu skal jeg svede som Satan med manus de næste to uger 🔥🔥🔥🔥🔥💥💥💥💥💥