Friday, December 11, 2009


Visby --------------- seriously idyllic shit

4 comments:

mette said...

eg ønsker meg skrivestove i det tårnet der. med sikt til tak og antenner og piper. my favourite er alle taka og antennene og pipene som eg såg frå loftet mitt i west princess street, glasgow.

Fucked Up Forlag said...

Der findes næppe to byer mere forskellige end Visby og Glasgow, begge med sine fordele ... du må søge på Baltic Centre, Mette! I'm going back in january.

http://www.bcwt.org

mette said...

mm. og det finnes neppe en by mer forskjellig enn glasgow. baltic centre høres bra ut. for tiden går det mye i reykjavik. eg <3 den byen, som er litt som å komme hjem til kristiansund, litt som å komme hjem til nittitallet, og litt bodø/tromsø og gerhardsen. i'm going back in january. for å bo i gunnars hús, yeah. hva gjør du i visby?

Fucked Up Forlag said...

Same as always, work :-)